microstation

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Leden 15 18:36:29 CET 2001

Omlouvám se za pozdní odezvu, ale až během Vánoc jsem se dostal ke
zpracování nahromaděných příspěvků... Dovolte mi malé shrnutí faktů:

* Bentley nabízí MicroStation pro mnoho platforem.
  Jedná se o komerční verzi s cenou nad sto tisíc.
* Jako akademickou verzi Bentley nabízí MicroStation
  za cenu do dvou tisíc.
* MicroStation pro Linux byl dostupný pouze jako akademická verze.
  Jednalo se o verzi MicroStation 95 a nebyl komerčně podporován.
* Díky malému zájmu byl problém akademickou verzi sehnat.
* I přes zájem o komerční verzi nejsou Bentley ochotni fungující
  produkt (pominu-li tři známé nedostatky) prodat. :((
* Díky dostupnosti novější akademické verze MicroStationu se již
  MicroStation 95 pro Linux ani nenachází v ceníku == nelze zakoupit.
* Bentley jsou... hloupí.

Slávek.