kolize MDA (mdacon) s AGP VGA (trident cyberblade/i7) ?

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Leden 16 09:31:21 CET 2001

Zdravim,

Chtel jsem se zeptat jestli ma nekdo skusenosti s provozem graficke
karty Hercules (ISA karta) v mainboarde s integrovanou AGP SVGA grafikou.
Konkretne vlastnim MSI-5187 a mam v ISE noname MDA grafiku. Obraz se mi
objevi na VGA karte, potud OK. Kdyz ale napisi:

modprobe -v mdacon

tak mi jadro napise ze detekuje MDA, ze je vsechno OK a otevre mi terminal
na ttty13-tty16. a po prepnuti na ne mi zmizne kurzor.
Tohle je jeste v poradku, ale problem je ten, ze na Herculesu neni nic
videt. Vi nekdo kde je chyba?

PS: Vypnul jsem pro jistotu v BIOSu vsechna stinovani ale porad nic.
    Skousel jsem tez jineho Herculesa, ale tem mi rozhazuje synchronizaci
    na monitoru, takze asi tez nic. K odpovedim, ze je pretaktovana ISA jen
    tolik, ze LPT1 na karte funguje a NE2000 karta take.

Dik moc za jakoukoliv odpoved.
s pozdravem

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz