Omluva uživatelům služby Linux-CD.cz

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Úterý Leden 16 10:06:10 CET 2001

> Od:     Linux-CD <info na Linux-CD.cz> 16.01.2001 02:21:50
>
> Bohužel podle vyjádření p. Jelínka z firmy SuSE není tento způsob šíření
> kancelářského balíku dovolen a proto jsme museli nahradit počeštěnou
verzi
> původní anglickou verzí, která byla na CD, vyrobených Milanem
Keršlágerem.

Zdravim
Budete, tak laskav a zaslete nam vyjadreni p. Jelinka do konference,
abychom se vsichni dozvedeli, proc tento zpusob sireni kancelarskeho baliku
neni dovolen? Mne osobne by velmi zajimalo o jakou licenci se jedna.

Ostatnim se omlouvam za OT.

Michal Vymazal