Licence pocesteni SO (Was: Omluva uzivatelum sluzby Linux-CD.cz)

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Leden 16 12:39:39 CET 2001

On 16/01/2001, Linux-CD wrote:

> Informaci o tom, ze neni dovoleno sirit kancelarsky balik pocesteny
> firmou SuSE CR lze najit na serveru root.cz v pravem sloupci.

Ja jenom doplnim, ze p. Jelinek pouzil vicemene stejnou formulaci,
kterou najdete v one KZ a ze se nezminoval o konkretni pouzite licenci.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka