Staricka CD mechanika

Gilhad gilhad na iname.com
Úterý Leden 16 12:49:39 CET 2001

Milan Suchanek wrote:

> Ptam se mozna blbe, ale neudelalo vam to symbolicky link na ..../cdrom  ?
> Milan Suchanek
Ten link tam neni, ale aspon jsem tam nasel /dev/cdu535 a /dev/cdu31a
- jeden z nich to urcite je (jen si ted nevzpomenu ktery), tak to s nima
zkusim a uvidim.

Milan Kerslager wrote:

> Zkusil bych se podivat, co rika jadro pri startu (obvykle to lze vypsat
> pomoci prikazu dmesg nebo nahlednutim do logu). Take by se to melo dat
> zjistit z cat /proc/devices nebo neco velmi podobneho (napr. ide zarizeni
> jsou zvlast).
>
> Dale pak dokumentace (resp. zdrojak) prislusneho modulu, ktery se na to
> pouzivat (zkuste prikaz lsmod).

podivam se tam, ale moc ruzove to nevidim - nevsiml jsem si tam niceho
zvlastniho

DEKUJU ZA RADY, k tomu pocitaci se ted par dni asi nedostanu, (ale
nejpozdeji v nedeli tam zas budu) a mam ted alespon stopu, kudy se
pustit

--
Zdravi
    Gilhad