RE: StarOffice, bylo: Re: Omluva uživatelům služby

Jiri Mares Jiri.Mares na green.cz
Úterý Leden 16 13:04:35 CET 2001

> Videl bych to jako snahu SuSE vic rozsirit svou distribuci na
> ukor prave Red
> Hata (nejrozsirenejsi distribuce u nas, napr. podle
> http://hadware.penguin.cz).
> Ja bych to SuSE nevycital (byt se mi toto jednani nelibi a
> jeste min by se
> mi libilo, kdyby se to melo stat normou do budoucna), proste
> na tom chteji
> vydelavat oni, ne to dat konkurenci (mala poznamka pro SuSE,
> copak by jste
> delali, kdyby Red Hat udelal totez se svym systemem RPM? Oni
> taky museli
> [...]

domnivam se, ze s RPM je to neco jineho, protoze siroke rozsireni systemu
RPM podporuje jejich distribuci, protoze RPM baliky jsou do jiste miry
prenositelne mezi distribucemi. tj. bude-li RPM rozsirene, pak budou
vyvojari sirit sw v RPM a bude hodne sw i pro RedHat.

Kdezto co bude SuSE mit z toho, ze cesky SO bude mit uspech. uznani (vec
hezka).

nemyslim, ze by si firmy, ktere jsou zalozena na GPL sw mohli neco vycitat,
protoze jsou to firmy (a tem jde o penize).

Jiri Mares (mailto:Jiri.Mares na green.cz)
GREEN Center s.r.o. (www.green.cz)
Czech Republic