StarOffice, bylo: Re: Omluva uzivatelum sluzby

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Úterý Leden 16 15:00:29 CET 2001

Radek.Vybiral na vsb.cz wrote:

> Mam na vec vicememne stejny nazor. Povazuji tento postoj ale za nejhorsi
> mozny.
>
> Uvazte, ze je na svete 2-3% desktopu na Linuxu a zbytek na M$. Jaky smysl
> ma potom myslenka SuSE "bojovat" proti jinym distribucim, kdyz muze
> bojovat proti M$, kde ma daleko vetsi sanci?

A neni to jejich vec? Me spousta veci okolo Linuxu unavuje, ale tohle je to
nejmensi. Kdyz se to nekomu nelibi at si to udela po svem. Kdyz je neco zadarmo,
pak nemuzete nadavat. Nadavejte, az si neco koupite a nebude to fungovat. O tom
prece Linux ma byt ne? Ne, ze by se mi to vzdycky libilo, ale kazdy si na chleba
vydelavame jinak.

Libor