StarOffice 5.2 ma GPL

Pavel Janík ml. Pavel na Janik.cz
Úterý Leden 16 15:58:15 CET 2001

[Tento mail vyjadřuje mé osobní stanovisko a v žádném případě nemůže být
chápán jako vyjádření společnosti SuSE CR, s.r.o.]

   From: Michal.Vymazal na deltax.cz
   Date: Tue, 16 Jan 2001 13:54:23 +0100

Přeji příjemný den,

   > Trochu jsem patral a zjistil, ze zdrojove kody StarOffice 5.2 jsou sireny s
   > GPL a SISSL licencemi.
   > Odkaz je zde:
   > http://www.sun.com/smi/Press/sunflash/2000-10/sunflash.20001016.4.html

mohl byste mi tedy prosím ukázat (legálně), kde se dá najít zdrojový text
českého spell checkeru? Nebo nás snad chcete uvést v nepravdu?

Pane Bože, nauč prosím lidi rozeznávat, co je press release a co je
skutečnost :-)) OpenOffice je opravdu šířeno pod duální licencí - tedy pod
GNU GPL a licencí Sunů. Ale v produktu, o kterém se všichni bavíme, není
ani tečka ze OpenOffice. Jak již sem napsal Milan Keršláger, je OpenOffice
nyní prakticky nepoužitelný...

Produkt SuSE je založen na Sun StarOffice 5.2!!

Zbytek mailu nekomentuji, protože autor byl zjevně ovlivněn svojí
neznalostí licenční politiky Sun StarOffice.

A ještě jednou:

--
Pavel Janík ml.
Pavel na Janik.cz