Cardmgr a wavelan2_cs

Dusan Sys sys na spk.cz
Úterý Leden 16 16:58:46 CET 2001

> nemate nekdo zkusenosti s nasledujicim problemem ?
> Pri instalaci wavelan karty Orinoco pouzivam s kartou dodany ovladac
> wavelan2_cs.
> Moduly pcmcia_core, i82365 i ds se natahnou bez problemu. Pote se vola
> cardmgr, ktery
> by dle parametru v konfiguracnich souborech pcmcia mel natahnout ovladac
> wavelan2_cs.
> Kdyz cardmgr skonci, objevi se prompt a cely system je totalne tuhy
> vcetne klavesnice, na kterou to nereaguje, vcetne sitove karty a IP
> vrstvy (nereaguje na ping zvenku). Pokud nepouziji cardmgr a natahuji
> [...]

Zdravim,
Takhle mi wavelan tuhl pokud se mi ISA adapter chytl na preuseni, ktere jiz
bylo obsazeno. Specifikujte irq jak u karty tak i u ISA adapteru (
pcmcia_core ). Pro wavelanovou kartu to staci nastavit v
/etc/pcmcia/config.opts  treba takto

module "wavelan2_cs" opts "station_name=Server network_name=Core"

a pro pcmcia_core
je to v /etc/sysconfig/pcmcia  treba
PCIC_OPTS="irq_list=5,9,10"

Zdravi Dusan Sys

PS: ale jdnou jsem musel vymenit hardware, proste to nejelo.