ovladani pppd pres cgi

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Leden 16 22:05:22 CET 2001

On Tue, 16 Jan 2001, Miroslav PRAGL wrote:

> omlouvam se za urcite staleopakujici se dotaz, ale $SUBJ mi proste nechodi
> (nevytaci). udelal jsem si script (pouzivajici peers/options), nastavil
> pppd-u suid root - nevytaci. pritom z shellu bez problemu
>
> diky za radu
>
> MP

Práva? Server www běží pod určitým uživatelem a může připojovat modem?
Jaký OS, jak se připojuješ, co je v logu od serveru po pokusu o připojení?

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.