OT - Back door v Open source?

Radek Skokan skokan na lanprojekt.cz
Středa Leden 17 07:12:10 CET 2001

Nazdar,
omlouvam se, ze prichazim s OT tematem, ale v kinuxove konferenci se
snad najdou lide znali Open source problematiky.

Po delsi dobe jsem se dostal na underground.cz a je tam link na CERT,
kde se pise o backdooru v Interbase vytvorene Borlandem. Vubec mi nejde
do hlavy, jak neco,od ceho jsou pristupne zdrojaky a je to snad trochu
zname a rozsirene muze obsahovat takove svinstvo. Nevim kolik vyvojaru
open source IB tvorilo, ale to se jako ti lide k tomuhle holt
nepropracovali? Nebo Borland zverejnil jen kousek kodu? Nebo si rekli,
ze ten zdrojak stejne nikdo prolejzat snad nebude a nic tam nenajde? Je
to nechutny svinstvo. Jeste ze jsme si tu s tim jen tak hrali. Nedal
bych do toho ani tabulku teplot a na borlandi stranky se snad uz nikdy
nekouknu.

Co si o tom myslite vy?

Radek