Next hack :(

Okrina Miroslav mokrina na envinet.cz
Středa Leden 17 08:39:46 CET 2001

 Zdravim a pozdravuji, zda se ze jsem nekoho hodne pozlobil, protoze uz
 je to treti hack za pul roku.
 Tentokrat se utocnik dostal do systemu zkrze RPC, v logu byly data,
 ktere tam overfloodnul, podarilo se mu to asi na sedmy pokus, pak
 sitovka presla do promiskuitniho modu a zacala valit tuny paketu do
nasi
 site (asi 1500/sec) a jeste cosi modifikoval v sendmail configu. Jak se
 tam probuh  prez to RPC dostal ? O tehle moznosti jsem vubec nevedel
 ...:( Ma to neco spolecneho s NFS ?
 Dik
 Ale zase na druhou stranu mi hacker poskytuje sluzbu, protoze me uci
 spravne zabezpecovat system :)

--
Okrina Miroslav alias CRITTER
HW/SW support