OT - Back door v Open source?

azeleny na csas.cz azeleny na csas.cz
Středa Leden 17 11:10:01 CET 2001

DDV,

jako dlouholety priznivec a uzivatel IB (od ver. 4.0 pro SCO) jsem zaujaty a
rikam to predem.

Neco obhajoby:
1) domnivam se, ze BackDoor je v kde jakem softu, i kdyz to samozrejme
nemohu dokazat (na to nemam cas a penize a znalosti...).
2) pokud si prectete vyjadreni Borlandu, tak se opravdu tvari laxne - tato
"vlastnost" byla pridana do IB pri uvedeni ver. 4 kvuli supportu - cekal
bych, ze to bude bezna praxe kde jake SW firmy obdobneho razeni.
3) Udiv nad tim ze tento backdoor je i v FireBird (klon Interbase) je ne
zcela ferovy, nebot prave diky praci na dalsi verzi - tedy, diky tomu, ze
Borland uvolnil zdrojaky verze 6.0 kompletni se na to prislo. Tedy problem
neni v OpenSource, diky tomu se problem nasel a odstranil. Ostatne v
okamziku, kdy onen pan z Nemecka, ktery to odhalil, mela byt uverejnena nova
verze, ktera se tim padem zpozdila. -> IE Open Source IB od tohoto problemu
ocistil, nebyl to tedy problem OpenSource produktu, byl to problem dedictvi
z doby komercniho sireni.

Jen na okraj, IB sevruji data, na kterych mi opravdu hodne zalezi a jeste
NIKDY mne nezklamala ti, ze by data zahodila, ponicila..., samozrejme jsem s
ni mel spoustu jinych trabli, ale to je se vsim.

Pekny den!

Ales Zeleny (OK1UUE)
Ceska sporitelna a.s.
Na Perstyne 1
Praha 1
113 98
Czech republic
Email: azeleny na csas.cz
tel: +420 2 24995 236
Due to technical difficulties tomorrow has been postponed indefinitely.