knihovny MESA

zaboj na vseedu.vse.cz zaboj na vseedu.vse.cz
Středa Leden 17 11:10:59 CET 2001

> po

> Tak mam dalsi informace:
> instalovano RH 7.0 CZ, Mesa 3.3.5 glibc-2.2.5, Xfree 4.0.1 (myslim).

> U XFree je 24 bitova hloubka.

> po spusteni Blenderu (blender 2.04-linux-glibc2.1.2-i386) se dozadoval
> knihovny libMesaGLU.so.3. Vytvoril jasm symlink na libGLU.so.1. Potom mi to
> hlasilo toto:

> X Error of failed request:
>      BadDrawable (invalid Pixmap or Window parameter)
>      Major opcode of failed request: 55 (X_CreateGC)
>      Resource id in failed request: 0x0
>      Serial number of failed request: 60
> [...]

Bude to mit neco spolecneho s XF401, resp. pokusem o hwd akceleraci
- aplikace se pokousi vyuzit gl knihovnu (take mesu, glx wrapper)
dodanou s XF401.
Zkuste ldd, aby bylo jasno, kterou libGL to pouziva.
Kdyz na RH70 nainstalujete cistou mesu a udelate na ni link, pak
toto obejdete.
Co se tyce binarni nekompatibility RH70 (viz. predchozi prispevek),
tak to se tyka pouze C++, Mesa je ciste C, tj. zadny problem.
P.