LPRng a omezeni pristupu Re: Next hack :(

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Leden 17 13:23:35 CET 2001

Zdravim,

kdyz uz se tady resi to hackovani, nevite jak nastavit v lprng omezeni
pristupu ? Pisu do souboru /etc/lpd.perms radku -

# Reject any connections from outside our subnet
REJECT SERVICE=X NOT REMOTEIP=160.217.0.0/255.255.0.0

prestartuju lprng a presto mi to z jine IP adresy umozni pripojeni pomoci
telnet stroj.domena.cz 515

Chtel bych aby tam mohla jen sit 160.217.0.0