osizene pripojeni do internetu

Středa Leden 17 18:22:14 CET 2001

On Tue, 16 Jan 2001, Jaroslav Jirasek wrote:

> mam doma pevne pripojeni do internetu, je ale nejake osizene (pry na
> brane), funguje vlastne pouze HTTP. Pokud se chci spojit s ftp
> serverem nebo s ssh serverem, tak to nejde. Nelze ani vybirani postu
> pres pop3. Nejsem za zadnym proxy, pri instalaci jsem vyplnil pouze
> branu, nastavil dns server a uz to jelo.
>
> A ted dotaz:
>
> Chtel se bych nejakym zpusobem pripojovat k ssh na firemnim serveru
> (ten ma take pevne pripojeni do internetu ale plnohodnotne) nevite,
> jak by se to dalo zprovoznit? Nebo jestli by slo nejak presmerovat
> [...]

To vypada, ze tam je nejaka transparentni proxy, takze projde pouze HTTP
protokol. Existuji vsak nastroje, ktere umi pres HTTP protokol
protunelovat SSH spojeni. Vyuziva se toho, ze HTTP protokol umi prenaset
data mezi klientem tam a zpet (tedy POST, Cookies v hlavicce, samotny HTML
dokument, etc.). Pokud to udelate, je uz zbytek hracka (SSH umi
presmerovani portu).

Potrebujete jen nejaky vhodny stroj na Internetu, pokud mozno co nejblize
Vaseho providera (aby to bylo rozumne rychle), na kterem si spustite
"server" a na svem pocitaci pak "klienta".

Kdysi jsem to nasel na Fresmeat.net, kdyz jsem hledal nejaky sniffer.
Najdete, vyzkousejte - alespon ze studijnich duvodu. Pry to funguje :-)

--
                        Milan Kerslager