ovladani pppd pres cgi

Petr ©obáň soban na centrum.cz
Středa Leden 17 18:58:22 CET 2001

On Tue, 16 Jan 2001 miroslav.pragl na omega-optix.cz wrote:

> rh7, pripojuji se pres pppd call <jmenoscriptu>.
> Vsechna nastaveni mam ve scriptu v ppp/peers, pro chat take script. Pod
> rootem vse chodi.

přístupová práva?

RH7.0 neznám - U RH6.2 zadejte ten server co spousti ten skript do skupiny
dip jestli tam je.

> pri spusteni nerootem to hlasi
>
> pppd[2896]: Can't open options file /etc/ppp/options: No such file or
> directory

Tak mu ho tam vytvor na RH6.2 tam mám v něm pouze "lock".

> soubor options samozrejme nemam, vse specifikuji pro kazdou ppp session
> extra
|            Petr ©obáň                  |
|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.

Daląí informace o konferenci Linux