jak na stahovani a trideni posty

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Leden 17 18:42:49 CET 2001

On Tue, 16 Jan 2001, [ISO-8859-1] Míla Kuchta wrote:

> To (doruceni posty lokalnim uzivatelum) neudela sendmail (MTA), ale MDA, tedy
> napriklad zminovany procmail. Na druhou stranu mysim, ze je mozne sendmail
> s nejakym minimalnim MDA zkompilovat.

Ano samozřejmě, trochu jsem na to zapoměl já to předávám sendmailu a ten
jak jsou to místní adresy tak to předá místnímu procmailu který to
doručí.

Čili doplněk - pokud nepotřebujete nic posílat a všechny místní schránky
máte na jednom pc tak sendmail nepotřebujete.
Fetchmail se dá nakonfigurovat tak že stáhne poštu z pop serveru
(schránky) a předá ji přímo místnímu MDA (procmail).

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.