Zacatecnik - Jaky system

Martin Koníček martin.konicek na atlas.cz
Středa Leden 17 20:14:52 CET 2001

Ahojky vsichni, mel bych problem, a byl bych rad, kdyby mi nekdo poradil.

1. U Linuxu mi nevyhovuje vzhled a cele KDE je optimalizovano pro 1024×768
2. Pro BeOs je malo programu a zadne emulatory win
3. Windows 2000 se nepodari ani nainstalovat
4. Windows 98 jsou zastarale
5. Ma nekdo zkusenosti z AtheOS, pry to ma byt jako BeOS, ale free a
kompaktbitilni s Linuxem. Co jsem o tom cetl, ma to vsechny me pozadavky.

No a ja mam jen jednu otazku, nevite nekdo co se mam vybrat za system.
Ma nekdo zkusenosti s Linux Mandrake?
Nejak mi nejde v jinych nez win systemech zvukovka MediaForte X-Trem SF256

Diky vsem za odpoved, hledam alternativu k WIn98 a stale ji nemohu najit.
Pripadne se omlouvam, za minule mensi vytky k Linuxu, me se velmi libi jadro
tohoto systemu, ale ty graficke prostredi mi nevyhovuji.

--

Martin Konicek