Re: Idiotův průvodce tiskem s HP 610C

Martin Koníček martin.konicek na atlas.cz
Úterý Leden 16 20:31:52 CET 2001

Rychlo tisk neni nic jineho nez rozliseni 300×300. Pokud tam nastavite toto,
tak to bude tzv. EconoFast. Co se tyce cisteni tiskarny, tak to neni
normalne mozne, ale standartne se to dela tak, ze vytisknete Hodne barevnou
stranku z cernym pruhem. Pripadne, pokud to dovoli ovladace, vytisknout
cerny obdelnik jen pomoci barevnych naplni. Ale myslim, ze na tohle je preci
jen lepsi pouzivat soft od HP ve win, nebo nejaky emulator.

--

Martin Konicek

Jan Klimes <jan.klimes na seznam.cz> píše v diskusním
příspěvku:93mqc9$jpd$1 na news.bohemia.net...