Postgres - havarie

Čtvrtek Leden 18 09:11:40 CET 2001

	Strilim od boku, ale:

> Pouzivam Postgres 6.5.3. Neznamym zpusobem se mi naboril binarni soubor
> pg_log. Od te doby se mohu sice pripojit ke kterekoliv databazi, kterou jsem
> mel zalozenou, zadna z nich vsak neobsahuje ani jednu tabulku.

A ve /var/lib/pgsql/data/base mate patricne podadresare (jmena se
shoduji s nazvy DB)?

> Zkousel jsem vsechny binarni soubory zazalohovat, pote spustit "initdb" a
> vsechny binarni data nakopirovat zpet. Lec marne. Vysledek je stejny.

	Provest to jeste jendou, pouze pg_log pres startem back-endu smazat
nevede k uspechu?

BTW muj pg_log ma stale 8192, za nekolik mesicu se nijak nezvetsil, ac
neznam presne interni struktury, odvozuji si, ze v nem nejsou zadne
podstatne udaje o databazich/tabulkach, ale nejake 'mezivysledky' ci
'LOGy' neceho co pri restauraci nemusite vyuzit - ale za to nerucim.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno