Neznalost licence GNU GPL (Was: Re: StarOffice, bylo: Re:

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Čtvrtek Leden 18 11:38:01 CET 2001

> Od:     ivop na regionet.cz@ern.kit.vslib.cz 18.01.2001 11:14:28

> Jen mala poznamka:
>
> ja jsem zverejneni zdrojaku StarOffice v rijnu pochopil takto:
>
> SUNove pokracovali ve vyvoji SO 5.2 na SO 6 (inspirovani Interbase ?)
> a v tom tiskovem prohlaseni:
>
>  http://www.sun.com/smi/Press/sunflash/2000-10/sunflash.20001016.4.html
>
> rikaji, ze zverejnuji SO 6 (!! ne tedy 5.2) jako zaklad
> pro OpenOffice.
> A SO 6 je jine nez SO 5.2, napr. v tom, ze data na disk uklada v XML.

Ale to je spravna poznamka. Mozna to je i duvod pro to, proc se SUN
neozval. Pravdou je, ze to prohlaseni je misty neprehledne.
Napred rika, ze "Sun Microsystems, Inc. (NASDAQ: SUNW) today announced the
availability of the StarOffice source code on OpenOffice.org,", pak je tam
veta "make all of the StarOffice source code available under dual
licensing" a pak je tam veta, ktera zni takto " StarOffice 6 software, the
next version currently in development, will serve as the source code base
for OpenOffice.org. StarOffice 6 software will feature a modularized
design, breaking down StarOffice software into re-useable components and
discrete applications. Future versions of StarOffice software, beginning
with StarOffice 6, are expected to be built using the OpenOffice.org build
source code, APIs, file formats, and reference implementation."

Nicmene, StarOffice 6 je oznacena jako "the next version currently in
development". Ja osobne se priklanim k tezi, ze GLP se vztahuje na "all of
the StarOffice source code". V teto vete verze uvedena neni.

Kazdopadne, jste prvni, kdo se ozval s tim, ze prohlaseni muze byt matouci
- ano souhlasim, ten odstavec o "future versions" mel  c i t e l n e   byt
nadepsan jako   future.

Michal Vymazal