Back up

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Leden 18 12:13:49 CET 2001

Ja to robim inak - vsetko, co som rucne menil (alebo je to
ovplyvnene zmenami zo vselijakych grafickych toolov),
zalohujem ako RCS. K tomu mam skript, ktory taketo
veci preveri na aktualnost - pred backupom ho spustim
a pozabudane veci checkinujem. Bonus je, ze mam
aj historiu zmien - niekedy sa velmi hodi.

K tomu si vediem log, co som pri instalacii masiny robil
(inde, ako na tej masine). Pri reinstalacii alebo upgrade
(kde pouzite presne rovnakych suborov nemusi byt
najlepsia idea) sa _velmi_ hodi.

Nie je to co ste chceli, ale mozno je to alternativa.

Zdravi
--
                                              Stano