video -> PC

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Leden 18 12:22:23 CET 2001

> potrebujem nahrat nejake video do PC
> k dispozicii mam nasl. hw: Osprey 100 a zvukovku SBLive
> problem je v tom, ze neviem ako (akym programom) nahrat video do PC spolu
> so zvukom.
> skusal som xawtv, ale s tym som nahral iba obraz a nie zvuk ( Osprey100 je
> iba videocapt. a nie tvkarta)
> pozeral som na freshmeat, ale nejak som nenasiel riesenie ( mozno som
> slabo hladal)
> ak vie niekto poradit budem velmi poteseny ak poradi
> D.

Nehodil by se pro tuto praci program bcast2000a ? Ja jej sice pouzivam pouze
pro grabovani (a zpracovani) audia, ale program je primarne urcen pro video.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz