Back up

Čtvrtek Leden 18 12:24:56 CET 2001

On Thu, 18 Jan 2001, Tomáš Knaifl wrote:

> [...]
[...]
> asi nejjednodus reseni by bylo tarem zabalit cely /etc adresar ne? a
> vysledek nekam poslat nebo ulozit...

No, jeste /var/spool/cron, mozna /var/named (nebo kde to je), strom WWW
serveru a to by asi mohlo byt vsechno. Muzete zkusit:

rpm -Va  nebo  rpm -Vca

a podivat se, jestli mezi zmenenymi neni neco Vaseho (nektere veci se
mohou menit automaticky nebo nastroji typu tksysv, linuxconf a spol).
Nektere konf. soubory nemusi vlastnit zadny balicek (treba
/etc/sysconfig/i18n).

--
                        Milan Kerslager