Oracle 8.0.5i na RH7.0

Michal Kaspar xkasm08 na vse.cz
Čtvrtek Leden 18 15:05:58 CET 2001

On 18 Jan 2001, mao wrote:

> nejlepsi je se kouknout na technet.oracle.com tam se o tom dost psalo,
> ze to nejde (tedy tehdy). myslim ze si musite dat pozor na verzi glibc.
> staci stahnout jeden patch oraclu. ( vsechno je to hezky popsane
> na jedne adrese. tu naleznete v diskusi linux prave na technetu )

Instalace Oracle na ruznych RedHatech je slusne popsana na
http://jordan.fortwayne.com/oracle/
Instalace 8.0.5 je tam popsana na RH 5.x (pro ten byla urcena) a RH 6.x
(to jsem zkousel a bez problemu funguje).
Na RH 7.0 mozna budou celkem problemy. Zkousel jsem tam nainstalovat 8i a
nejak jsem neuspel. Ovsem kdyz jsem to nainstaloval na 6.1 a pak
upgradeoval na 7.0 tak to funguje bez problemu. S trochou snahy by to
nejspis slo.

--
Michal Kaspar

VSE Praha