Segmentation fault (core dumped)

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Leden 18 16:17:56 CET 2001

> Zdravim,
>
> tohe mi hlasi mc a i adduser xxx kdyz ho chci spustit
>
> nevite co se mi mohlo stat. Nerad bych zrestartoval server, aby pak vubec nabehl.
> Krome tehle chyby jinak pracuje.
>
> Je to chyba pameti nebo je poskozeny soft.
>
> Dekuji za radu
>
> safrata na cml.cz

	Hmmm to bude chyba v knihovnach, nedelal si neco s glibc?
problem muze byt glibc/ncurses pokud si aktualizoval knihovnu glibc,
zaktualizuj i ostatni. Pokud si ale zmenil glibc, skutecne by ti
masina nemusela nabehnout. Prohledni readme ke knihovnam, popr.
popremyslej co si instaloval.

zatim
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz