klient k MS Exchange ?

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Leden 18 19:10:40 CET 2001

> Aresar ide browsovat hocijakym LDAP klientom. Mne to fungovalo z

> netskejpu

netscape nema nic spolecneho s LDAP - jelo to IMAPem.

PS. zajimave je, ze MS OE neumi prez IMAP prohledavat zpravy s vyuzitim serveru, kdezto Netscape v pohode vyuzije IMAP povely k prenechani hledani na serveru, takze se hleda spravne i kdy mam nacteny jen hlavicky zprav (EO hleda jen v tom co ma u sebe :-( )

D. Toman