internet pres kabelovy modem

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Leden 18 22:36:22 CET 2001

On Thu, Jan 18, 2001 at 09:58:15PM +0100, Tomáš Knaifl wrote:
> [...]

Trochu se mi nelibi ten broadcast na eth0, ale jinak me nic netrklo
... :/

Od oka mi to tak taky pripada, uz se tesim, az nas nekdo setre, jaky
jsme "magori" ;-)

Zkousel bych traceroute, kouknul bych na vystup tcpdump, trosku bych
si na siti zasniffoval, poradne bych si prohlizel to nastaveni Windoze
... hledal preklepy ...

A vubec, komunikuje vam to po lokalni siti v poradku?

> hmm.. to by mohlo byt zpusobeno tim, ze prave ona IP adresa je
> intranetova adresa.. a ze veskery provoz, ktery mate, je provozovan v
> ramci uzavrene site... cili pokud zadavate primoo IP adresu, tak to
> TCP/IP vrstva hleda V ONE UZAVRENE CASTI, kde bohuzel nic nenajde
> (protoze se v ni vyskytuji pouze ony 10.x.x.x adresy).

To ne, takto to neni. Vite jak funguje defaultni route? Pokud mas
komunikovat s nejakou IP, s kterou nevis, kam ji poslat, posli ji na
default route ... jestli je default route na nejaky interface s
privatni adresou, to vubec neznamena, ze na routeru nemuze byt vnejsi
interface s jinou adresou a ze to z te interni neforwarduje ven na
vnejsi interface do Internetu ...

bye

--
   Martin Mačok