Postgres - havarie

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pátek Leden 19 06:05:48 CET 2001

Mne se kdysi stalo neco podobne (experimenty). Nakonec mne pomohlo
tento postup zazalohovalo jsem so pgsql data po standardni instalaci jsou nekde
na /var/lib/pgsql.
odinstaloval a znovu nainstaloval postgres vytvoril rucne databaze, (nebo muzete
upravit stary dump) a prekopiroval do pgsql data databasove adresare. Po restartu
pgsql jsem pak mohl provest pg_dump a mel jsem zalohy novych dat.
Pro jistotu jsem pak provedel odinstalaci/instalaci a nahrani dat z novych zaloch
(ktere jsem prave vytvoril) abych mel jistotu ze je vsechnov postgresu spravne nastavene.
Takhle nejak to zhruba bylo. Je to hodne pres ruku, ale mne se to povedlo.

Dan