editace binarnich souboru - program biew

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Leden 19 09:04:07 CET 2001

>Dobry den,
>
>	jak mohu (cim) editovat binarni soubory, abych nezmenil format dat.
>Jde mi jen o to, ze chci zmenit jen nejake textove retezce.

Zdravim,
doporucuji ti utilitku biew. Nejen proto, ze je podobna znamemu hiew z DOSu
ale i proto, ze ma siroke pole vyuziti...
stahnout si ji muzes z:

ftp://biew.sourceforge.net/pub/biew/

Upozornuji na problemy pri prekladu prekladacem gcc-2.95.x pouzij radsi
2.7.x , protoze se to tluce s optimalizaci (da se to prelozit upravou
zdrojaku nekde v libs/sysdep/i386 nebo tak nejak, pokud s tim budes
zapasit, posli privatni mail.

>	Dekuji.
>
>		Petr Kucera

S pozdravem
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz