dialin a dialout sucasne

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pátek Leden 19 09:47:51 CET 2001

V připojovacím skriptu nevím co znamená &N60? Jinak je docela normální.
Jak jste spouštěl minicom? Provedl inicializaci modemu sám minicom, nebo
jste ji prováděl následně AT příkazy. Jinými slovy - byl minicom spuštěn
s parametrem -o?

Z výpisu níže doplněného to vypadá, že pppd nedostává parametr lock!

Pozn: Podobné problémy jsem kdysi zaznamenal v případě, že jsem se na
totéž zařízení odkazoval různými jmény - /dev/ttyS0 a /dev/modem. Podle
vašich informací by to však neměl být váš problém... Doufám ;)

Slávek.