Interbase nejde pro !root

azeleny na csas.cz azeleny na csas.cz
Pátek Leden 19 10:37:32 CET 2001

DDV,

> Myslel jste telnet na port 3050, ze? U ICMP protokolu porty nejsou.

Abych se priznal, myslel jsem ping, ale je to uz davno, kdy jsem to delal a
v praci linux nemam, takze to muzu zkusit az doma - nerad bych _TVRDIL_ ze
rozhodne ping, ale pokud se pamatuji tak jo, i kdyz jak tak ctu Vasi
odpoved, moje jistota stran puztiteho prikazu se vytraci.

Fakt je, ze jsem kdysi psal pro WinNT servis, ktery delal ping na 3050 -
teda ja jsem tu fci pojmenoval x_ping() a port to dostavalo jako paramer,
jenze to je jeste dele a musel bych najit zdrojaky, abych vedel, co jsem  to
vlastne volal z API, navic je to uz mimo tema.

Jestli jsem s tim pingem kecal, tak se omlouvam, jestli budu mit vas, zkusim
doma najit jak ze jsem "to" pouzil, at jiz to byl ping, nebo jina bytost :-)

a.
Aleš Zelený (OK1UUE)
Česká spořitelna a.s.
Na Perštýně 1
113 98 Praha 1
Email: azeleny na csas.cz
tel: +420 2 24995 236
Due to technical difficulties tomorrow has been postponed indefinitely.