ppp - zacatecnik

Petr Hrbek hrbek na iinfo.cz
Pátek Leden 19 11:02:32 CET 2001

On 19-Jan-2001 Pavel Mošna wrote:
> Ahoj vsem,
> jsem uplny zacatecnik, jedu podle knizky LinuxDokumentacniProjekt kde je (uz
> asi) prehistoricka verze RH5.1.
> Muj problem je jak nastavit daemona pppd na dvou pocitacich - server a
> klient. Dost mozna jsem nepochopil zakladni vec. Nemuzu se dobrat k stavu
> kdy mi modem zareaguje na prichozi volani.
> Muzete mi nekdo pomoci, treba linkem na _tu_ spravnou stranku?
> Archiv jsem prohledaval a vsichni uz resi podle me vrstvu vyssi - ip adresy,
> routing, bezpecnost.
> diky
> [...]

Nejjednodussi asi bude na vzdalenem serveru (volanem) nainstalovat mgetty, na
modemu nastavit registr S0 na nulu. Po vytoceni cisla mgetty pockaji dany
pocet zazvoneni a pak "zvednou" telefon. Pak je na vas, jestli se zobrazi login
prompt, kde se klasicky prihlasite a spustite pppd nebo se bude pppd spoustet
bez autentifikace primo.

Vice informaci k teto problematice je v PPP-HOWTO

Petr Hrbek
Internet Info, s. r. o.
Tel.: +420241442481
Fax: +420241441572