ppp - zacatecnik

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pátek Leden 19 11:01:10 CET 2001

Pavel Mošna wrote:

> Ahoj vsem,
> jsem uplny zacatecnik, jedu podle knizky LinuxDokumentacniProjekt kde je (uz
> asi) prehistoricka verze RH5.1.
> Muj problem je jak nastavit daemona pppd na dvou pocitacich - server a
> klient. Dost mozna jsem nepochopil zakladni vec. Nemuzu se dobrat k stavu
> kdy mi modem zareaguje na prichozi volani.
> Muzete mi nekdo pomoci, treba linkem na _tu_ spravnou stranku?
> Archiv jsem prohledaval a vsichni uz resi podle me vrstvu vyssi - ip adresy,
> routing, bezpecnost.
> diky
> [...]

Modem nezveda pppd ale mgetty. Nainstalujte si mgetty a mgetty+sendfax,
proctete si dokumentaci. SPusteni: do /etc/inittab
pripiste radku typu

m:2345:respawn:/sbin/mgetty ttyS0

a pred tim v /etc/mgetty+sendfax/login.config

odkomentujte radku /AutoPPP/

V te (fakt stare) verzi mozna byly jeste jine cesty.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz