Oficiální postoj společnosti SuSE CR, s.r.o. k Sun StarOffice 5.2 CZ.

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Leden 19 10:58:41 CET 2001

On Fri, 19 Jan 2001 06:55:44 -0500, Ivan Suchy wrote:

:> To mi bohuzel nebude mozne, protoze sem se uz z namahou docetl az sem
:> a stejne sem moc nepochopil o co vam jde. Slovenstina me prece jen dela
:> potice. Treba by jste vas dotaz mohl prelozit do cestiny. Ja mezi tim
:> budu uvazovat koho v nemecku by ste sa mohl spytat.

: Zdá sa že čuráci ešte nevymreli. Vyser sa na neho stano.

Ale no tak. Formulacia dost "nadvihla" aj mna, ale zda sa,
ze ide skor o nedorozumenie - pan Jelinek zjavne dlhsi cas
v CR nezil a v takom pripade chapem, ze sa mu rozdiel
slovenciny a cestiny moze zdat vacsi ako ostatnym. Sam
pracujem v zahranicnej firme a podarilo sa mi uz povedat
vselico.

Mal som s nim kratsiu privatnu diskusiu, pochopitelne
ze kazdy zostal pri svojom nazore. Ja tu na tuto temu
v kazdom pripade koncim a myslim, ze vsetko podstatne
uz bolo povedane a kazdy si moze urobit svoj vlastny nazor.

Zdravi
--
                                   Stano