SLT01 - Skalsky Dvur - jak se tam dostat

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Leden 19 13:58:57 CET 2001

Ladislav Dobias wrote:
: chtel bych se zeptat, jesli by mi mohl nekdo upresnit, kde
: se kona ten vikendovy seminar SLT01. Tedy, jestli je mozno
: dat na WWW slibene informace o doprave.

	Na http://www.cstug.cz/slt/01/ je diskusni nastenka,
kde muzete domlouvat dopravu.
:
: 1) Kde je hotel Skalsky Dvur?
:     a) ve Skalskem Dvore (to jsem vydedukoval z mapy)
:     b) v Lisku (podle adresy)
:     c) nedaleko Bystrice n.P. (podle pozvanky)
:     d) nekde mezi Prahou a Brnem :-)
:          (podle mapy na www strance hotelu)

	Ja si myslim, ze je to tak, ze Skalsky Dvur neni samostatna
vesnice, ale administrativne patri pod Lisek. A hotel je zrejme
v te vesnici. Autobusy nutno hledat z Bystrice nad Pernstejnem
do zastavky "Lisek, Skalsky Dvur" (ve ctvrtek odpoledne jede jden
nejak okolo pul treti a v patek rano taky jeden). Jinak se da
jet vlakem do zastavky "Rozsochy" a pak jit cca 4km pesky po silnici.
Neoficialni informace z hotelu rikaji, ze pokud vlakem prijede vetsi
pocet lidi, jsou schopni na zatelefonovani pro ne necim prijet.
Tohle jeste musim konkretne proverit.

	Jinak mozne spoje vlakove i autobusove budou k dispozici
na strance seminare koncem ledna.

	Prosim dalsi diskusi o doprave na SLT vedte na te webove
diskusni nastence.

-Y.

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //
> Is there anything else I can contribute? -- The latitude and longtitude of
the bios writers current position, and a ballistic missile.       (Alan Cox)