jak resetnout...

Tomas Znamenacek xznamen na fi.muni.cz
Pátek Leden 19 15:13:17 CET 2001

Jan Klugl wrote:

> konzoli? videokartu?
> Proste vcera mi spadly X. Dokazal jsem je sice spustit pres sit,
> ale stejne bych rad obcas pouzil konzoli. Ta [C-A-F1-F6] ted vypada
> spis jako bych byl v grafice, staticke bez ohledu na vstup.
> Zkousel jsem nahodit a shodit X, DOSEMU s grafikou a uz
> nevim kde mam vzit vetsi kladivo. Rebootovat stroj se mi kvuli
> takove 'hlouposti' vazne nechce, ale pokud nenajdu lepsi zpusob,
> asi budu muset :(

1) Pocitam, ze reset je na tohle malo, ze? (tj. _prikaz_ reset ;)
2) A magic SysRQ mate zakompilovane? V tomhle pripade by dost pomohlo.

Tom

--
Tomas Znamenacek - xznamen na fi.muni.cz; ICQ 85734197

Hi! I'm a signature virus, level 1. Help me spread!
Copy me into Your signature and increase the level number.