Existuje FOXPRO pro LINUX?

michal.grna na atlas.cz michal.grna na atlas.cz
Pátek Leden 19 16:25:52 CET 2001

Vazeni kolegove,

predem se omlouvam, pokud moje otazka bude z kategorie "Kdybys lepe hledal, tak bys nasel...", ale nejsem prilis zbehlym uzivatelem.

Delsi dobu jsem pracoval na svem PC v OS  MS-DOS 6.22 a pred mesicem jsem si nainstaloval RED HAT Linux 6.2.

Prostredi je fajn, zacinam si zvykat, ale mam prosbu:

Protoze programuji ve FOXPRO, shanim nejaky klon pro Linux.Pokud by bylo mozne pouzivat i programy stvorene ve FoxPro 2.x, bylo by to uplne super...

Pokud by nekdo z VAs vedel o nejake FOXce pro Linux, dejte mi prosim vedet na adresu: michal.grna na atlas.cz.

dekuji MICHAL GRNA

Michal GRNA
financni analytik
ve volnych chvilich programator