internet pres kabelovy modem

Petr Vejsada daemon na nospam.exe
Pátek Leden 19 15:19:41 CET 2001

Hello Miroslav!

Friday January 19 2001 11:46, you wrote to me:

 MP> No _MUZE_ se prekladat. Pokud je to preklad 1:1 tak je funkcnost
 MP> 99%
 MP> (nejde ftp/to jde jeste nastavit/, ntalk a podobne silenosti,
 MP> ktere si
 MP> sdeluji IP adresy)

v takovem pripade bych rekl, ze funkcnost je 49.5%. Smerem ven dle vas
99% (souhlasim), smerem dovnitr 0%. Takove pripojeni je prakticky k
nicemu. Alespon pro me. Ano, muze si postavit nejaky tunel, ale proc,
kdyz si koupil pripojeni k _internetu_, ne k webu ? Ztotoznovani
internet=www nebo pripojovani k podobnym sitim s intranetimi adresami a
vydavani to za plnohodnotne pripojeni me privadi ke zlobe. Nu, zrejme
to patri k moderni spolecnosti...

Zdravi

Petr /daemon(zavinac)svoboda(tecka)cz/