Oficiální postoj spole?nosti SuSE CR, s.r.o . k Sun SO 5.2 CZ

Vaclav Slavik valive na seznam.cz
Pátek Leden 19 22:46:24 CET 2001

Zdravim,

zajimala by me jedna vec: je-li postoj SuSE takovy, jaky je, proc to neda
uzivatelum vedet? Kdyz jsem stahoval RPMko, nikde v okoli linku nebyla
zminka o nejake pochybne licenci. Prinesl jsem si RPMko domu, hezky se
peclive podival dovnitr, precetl si soubory README a LICENSE, podival se na
licenci v hlavicce RPM, a nikde nic -- polozka License v RPM je napriklad
pouhe "(c) 2000 Sun Microsystems, Inc.", soubor LICENSE obsahuje standardni
licenci od Sunu... Zkratka a dobre, vypada to, ze SuSE RPMko nezverejnilo
pod svoji obskurni licenci, ale pod tou od Sunu, zrejme nedopatrenim... Co
myslite?

V.S.