SMS-pop nechodi

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Sobota Leden 20 16:17:16 CET 2001

On Sat, Jan 20, 2001 at 03:53:45PM +0100, Libor Sperla wrote:
> Nedari se mi rozchodit program SMS pro zasilani zprav o prichodu
> posty na pop3 . Readme je v cestine a presto mam stale v mailogu
> .....to= "|/usr/sbin/sms schranka" ......service unavailable. Uy
> nevim co delam blbe. Neresil nekdo takz takovy problem?

A neni ta hlaska spise "foo not available for sendmail programs" ?
http://www.sendmail.org/faq/section3.html#3.34

Jinak si vyzkousejte, jestli ten program sam o sobe funguje spravne.

Kam jste co pripsal? Poskytl jste proste strasne malo informaci,
abysme vam mohli poradit ... :(( Co pouzivate za software, jake verze,
jak jste to nakonfiguroval, co jste kde zmenil ... ???

bye

P.S. Me zas ted dela problem MRTG, nevite, co delam spatne???

--
   Martin Mačok
  underground.cz