Jak umoznit pripojeni se modemem na linux?

Tom PLANKA planka na bigfoot.com
Sobota Leden 20 19:04:04 CET 2001

Zdravicko,

s Linuxem jsem spise v zacatcich a tak se obracim s timto dotazem na vas. Uz
jsem hledal jak na internetu, tak v literature a snazil jsem se i prohledava
t archiv teto konference... Nedari se mi... Na svem serveru pouzivam SuSE Li
nux 7 a potrebuji se na nej z domova pripojovat prostrednitvim modemu. Jak n
astavit linux (s modemem), abych se na nej mohl pripojit pomoci PPP a ziskal
tak plnohodnotne TCP/IP pripojeni a navic, aby mi modem u serveru automatick
y zavolal zpatkyja tak nemusel platit telefonni poplatky?

Predem dekuji za kazdou radu!
S pranim pekneho dne ci noci:o)

Speedy