Modem SupraMax 56i Voice PCI

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Neděle Leden 21 16:08:50 CET 2001

On Sun, Jan 21, 2001 at 02:47:48PM +0100, Caspi wrote:
> Jak ho muzu nakonfigurovat pro pripojeni k internetu?

Jakou mate distribuci? Zkuste program wvdial (prectete si
dokumentaci), anebo Red Hat PPP Dialer (prectete si prirucku k Red Hat
Linuxu), anebo kppp (prectete si dokumentaci).

Prectete si uzivatelskou a sitovou prirucku z "Linux - Dokumentacni
Projekt", Modem-HOWTO, Networking-HOWTO, PPP-HOWTO.

www.linuxdoc.org
linuxlinks.cz

Projdete si archiv konference.

> Jsem zacatecnik a nevim jakym programem to mam delat.

Pro zacatecnika je vhodnejsi externi (seriovy) hardwareovy modem. (On
je vubec externi IMHO lepsi.)

> Navic pri konfiguraci

Co to je "konfigurace" ? Cim to konfigurujete?

> se mi zobrazi

KDE se zobrazi? Cim to konfigurujete?

> pouze moznost tty0 - tty3 (com 1 - com 4 ,dos) Proc ne PCI sloty?

Podivejte se na vystup prikazu "dmesg" (anebo do logu) a podivejte se
do /proc/pci apod.

> Ve Windows se mi zibrazi ze je v com 3.  Ale Linux nijak nereaguje.

Zadnej "pan sponka" nepobiha po desktopu a nekibicuje??? :)))

> Prosim o postup pri nastaveni.

Chybi vam naprosto fundamentalni znalosti. Vyberte si jednu z
nasledujicich moznosti a stisknete tlacitko "pokracovat":

a) Poridite si nejakou peknou knihu o Linuxu a prolistujete si ji.
b) Stahnete si z Internetu LDP (Linux - dokumentacni projekt) a prolistuje
   si ho.
c) Prectete si prirucku k vasi distribuci - najdete ji bud primo na
   cedecku, nebo si ji stahnete z domovske stranky distributora.
d) Zaplatte si nekoho, kdo vam ukon provede.

Preji prijemne chvile stravene samostudiem.

--
   Martin Mačok
  underground.cz