ftp midnight commander direct copy FTP2FTP

Pavel Machek pavel na suse.cz
Neděle Leden 21 23:42:04 CET 2001

Ahoj!

> Mam spusteny midnight commander (mc).
>
> V leve pulce obrazovky otevru jedno FTP,
> v druhe pulce druhe FTP na jiny server.
>
> Kdyz pak reknu, ze chci kopirovat z jednoho FTP na to druhe,
> tak se nejdriv soubor stahne z prvniho FTP ke mne na lokal,
> a pak se teprve uploaduje na druhe ftp.

> Neda se nejak nastavit directni prenos?

Neda. Nikdo to do nej nenapsal, a nejspis by to byl _velky_ problem
napsat ciste.
								Pavel

--
I'm pavel na ucw.cz. "In my country we have almost anarchy and I don't care."
Panos Katsaloulis describing me w.r.t. patents at discuss na linmodems.org