osizene pripojeni do internetu - vyreseno?

Jaroslav Jirasek jarda na egerius.cz
Pondělí Leden 22 09:34:34 CET 2001

Dobry den,
opravdu je v ceste transparentni proxy.
Zkousel jsem tedy onen programek httptunnel, jeho pouziti
vypada opravdu jednoduse. Ovsem ja pouzivam na klientovi
windows, tak jsem pouzil i ten klientsky httptunnel pro windows
a ten koncil neplatnou operaci (je pry primarne pro WinNT).
Zkusil jsem tedy jinou vec: sshd jsem pustil na portu 443
(jinak ho pouziva https) a hura!, normalne jsem se z domova pripojil
(moc ale nerozumim proc, kdyz jsem cvicne poustel sshd na 80 portu,
tak se pripojit nedalo).
Takze jiz mapuji porty - muzu konecne vybirat postu atd.

Ted bych jeste chtel zprovoznit napstera.
Zatim vim o jednom reseni: na freshmeatu jsem nasel textoveho
klienta pro linux, mohl bych ho ovladat pres ssh.
Ale chtel bych pouzivat ten originalni windowsovsky.
Tady jsem zakys. Napster je asi nejak napevno nastaven,
aby se spojoval s jeho serverem, nenasel jsem moznost zmeny serveru
(abych tam mohl dat localhost atd.)

Nemate s tim nekdo zkusenost?

Dekuji, Jirasek