jak resetnout...

Mikulas Patocka mikulas na artax.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Leden 22 10:23:32 CET 2001

>samozrejme...

>vazne? umi reset videokarty? myslel jsem ze primo s vga nepracuje, ale
>stejne, zakompilovane to nemam :)

Videokartu resetnout neumi, ale umi resetnout klavesnici. Pak je mozne
se "poslepa" prihlasit a pomoci dosemu resetnout videokartu. Dosemu
provadi biosovy reset videa, a tak to casto funguje. Kdyz pote dosemu
zabijeme, nebude mit moznost vratit tam zpatky rozvrtane registry
videokarty.

(sleep 10; killall -9 dos) & dos

Mikulas