Screenshotova utilita pro X

Pondělí Leden 22 12:30:39 CET 2001

Dňa 22. Jan 2001 o 00:38, Borek Lupoměský napísal(a):

>    Zna nekdo nejakou command-line utilitu, ktera mi sejme obrazovku
> Xek a vysype ji v nejakem rozumnem formatu?

spominaju sa tu vseliake k* a x* "grabovace", otazka ale bola na command line
utilitu..
verim ze pomoze:

import(1)                                               import(1)

NAME
       import - capture some or all of an X server screen and
       save the image to a file.

[future na future ~]$ rpm -qf `which import`
ImageMagick-4.2.9-1mdk

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk