nastaveni charsetu do hlavicky zpravy v KMail

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Leden 22 12:39:28 CET 2001

Sice to nebude přímo řešení problému KMailu, ale taková oklika - mám
vlastní prográmek "sendmail-cs", který v KMailu nastavím místo
sendmailu. Zmíněný "sendmail-cs" se jednak postará o doplnění hlavičky
(je-li třeba), ale navíc umožňuje nastavit adresáty, kterým má být
diakritika automaticky ořezána!

Máte-li zájem, mohu vše potřebné zaslat.

Slávek.