Kopie odeslane posty

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Leden 22 13:49:28 CET 2001

:> Inak je to dost neeticke (pravna cistota zavisi od zmluvneho
:> vztahu s tymi, koho posta tak bude "zalohovana").

niekde som cital pokec k tomu, ze aj pokial zamestnavatel ma niekde
napisane, ze moze kontrolovat odosielanu postu svojich zamestnancov, tak
pokial by slo do tuheho a postavil sa argument, ze prijemca si to nezelal,
tak by z toho mohla byt dobra mela ..

pretoze ak aj ja ako zamestnanec mozem komunikovat len v uradnych
zalezitostiach, neznamena to automaticky, ze moj obchodny partner si nezela,
aby napr. do uzavretia obchodu ostala vsetka komunikacia len VYHRADNE medzi
nami ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying